tirsdag den 13. januar 2015

Velkommen til BeoRepFyn.

Jeg har I flere år lavet gamle radioer, pladespillere og båndoptagere som hobby. Hovedsageligt B&O fordi det er dansk, og det er meget nemt at finde rundt omkring.

Jeg started med at købe defekte ting på Gul og Gratis og på QXL, men da jeg ikke kan få mig til at sælge tingene igen, så står der efterhånden der efterhånden gamle radioer i alle skabe og kroge.

Nu hjælper jeg venner og bekendte med at lave deres ting. Så har jeg både fornøjelsen af at lave det, og jeg kommer af med det igen. Så det er en win-win.

Jeg vil blogge om de ting jeg laver. Jeg håber det kan inspirere folk til selv at forsøge at lave deres gamle radioer. Og ellers er I også velkomne til at kontake mig. Så vil jeg gerne kigge på det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar